Sidor

29 februari 2008

{DT-träff!}

Igår var jag på arkivet på DT-träff och det var så trevligt!!
Det kommer verkligen att bli jättekul att vara en del i det gänget!:D
Jag menar vad kan gå fel med trevliga människor och massa utmaningar?!
Ser verkligen fram emot detta!:D

Igår lämnade jag in mina fyra första DT-kort men glömde ju så klart att ta kort på dem innan. Hur typiskt är inte det?! Så idag har jag inget att visa er men köpte bl a grungeboard igår som jag nog kommer testa i helgen:D

Ha det så bra så länge och tack för kommentarerna!! Alltid lika kul att läsa dem!:D

1 kommentar:

Anonym sa...

Va skoj å träffa de andra DT:arna! =)
Var du på Magnolia å shoppade??
Jag är tyvärr sämst på att känna igen folk =(
Men om du inte var där så förklarar det ju varför jag inte såg dej! ;)
Må gott!
kramar Petra