Sidor

10 februari 2008

{Pysselträffar}

I helgen har det blivit en hel del pysslande eftersom jag har varit på två(!) träffar. Det passade jättebra att det blev så för jag har varit ensam den här helgen då M varit på svenska rallyt. Bra tajming alltså;)
I lördags var det mölndalsträffen som gällde och det var trevligt att träffa andra att pyssla med. Blir ju lite tråkigt att göra det själv jämt. Tack till alla som var med för en trevlig dag!


Piraten - min nya favoritstämpel!!
Det är Majaroonistamps(ej säker på stavningen just nu..)
som jag köpt av Kicki/Pickos på Kickis pyssel. Så fin!
"Knappen" och bandet runt kortet är från en julklappsförpackning från
Jack&Jones, stoppade M innan han skulle slänga förpackningen och
rev av det:) Man vet aldrig vart man hittar saker att använda i
sitt pyssel.

Ett lite annorulnda format för att vara gjort av mig
men det var roligt att göra något annat också.
Stämpeln är från Magnolia.

Även dagen bjöd på en pysselträff, närmare bestämt en pysselstudiecirkel. Tyvärr va vi inte så många idag men vi hade trevligt ändå!:D Jag påbörjade ett kort som inte riktigt är klart än så det får komma upp i bloggen imorn istället.

Kul att se att så många är inne här och kikar!! Jag blir glad varje gång jag tittar på besöksmätaren! :D Kul att några lämnar kommentarer också! Tack!:D



2 kommentarer:

Anonym sa...

Piratkortet är helt underbart! :D
Ja, det gäller att ta vara på allt användbart! :D
Vad skoj det var i lördags, hoppas vi ses snart igen! :D
Kram Kicki

Anonym sa...

Piratkortet var helt suvve. Vill beställa 2 st. Kram Moster.