Sidor

14 februari 2008

{alla hjärtans dag}

Hoppas ni haft en bra dag allihopa!!

Igår gjorde jag två kort som jag skickade iväg till mamsen och till brorsan med familj och så här såg de ut:


Fick ett kort från mamma idag! Tack tack!:D Ska köpa en bukett tulpaner - jag lovar!:D
Fick också ett kort från min brorsdotter med posten idag och det värmde mitt hjärta något så kopiöst.
Hon har börjat pyssla lite, fick en Cuttle Kids i julklapp bland annat, och hade gjort kortet alldeles själv! jättefint va det!! I det stod det att hon längtar efter oss och när jag läste det rann tårarna nerför mina kinder... saknar henne och hennes lillebror jättemycket.......!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för kortet gumman, det var jättefint.
Fick också kort från Nellie idag, tror hon får samma talang som sin älskade faster att göra kort.
Kram
Mamma

Anonym sa...

Hejsan vännen! tack för gulligt inlägg på min blogg! =)
Fina kort du gjort!! Härliga hjärtan =)
Jag har inte gjort några kort med den tekniken som du beskrev.
Men Linda Muhren har hållit i en kurs om det vet jag, så hör med henne! =)
Många kramar Petra

Anonym sa...

oooh!!! jaha!! just det!! *fniss* ;)
De är ju faktiskt i svart/vitt =)
Nä, jag har färglagt som jag brukar men med endast svart färg (jah..eller för att vara helt korrekt, med svart brilliancedyna)Det funkar ju det också.
Men den där "dutt"-tekniken du pratar om går nog fortare. =)
Må gott!!
kramar Petra

Marie sa...

urfina kort!