Sidor

11 februari 2008

{Studiecirkel}

Som jag skrev i inlägget igår så var jag på en studiecirkel i pyssel i söndags. Där hann jag med att göra ett kort smt att färglägga en del motiv. Ska nog börja med att bara måla motiv ibland så jag har några färdiga att ta av när jag inte riktigt känner för att sitta länge med målning och sånt utan bara vill få ihop ett kort eller två. Gjorde till exempel ett kort idag där jag använde ett färdigmålat hängelmotiv. Ska försöka använda några av mina äldre stämplar i fortsättningen också för det är jag väldigt dålig på.. vill gärna köpa nya och glömmer de gamla..


Det här kortet påbörjade jag på träffen men insåg snabbt att jag glömt
vissa saker som jag behövde så jag gjorde klart det hemma istället.
Ett "bra-att-ha-kort".

Det är är också ett kort som kan va bra att ha liggandes
tills någon fyller år. Ibland har man ju inte tid att göra ett kort
dagarna innan. Detta är en gammal hängelstämpel som fått

komma fram igen :)
En sak till!! WOW vad många som varit inne här idag!! över 65 st!!! KUL!!!! :D


2 kommentarer:

Anonym sa...

Shit vilka fina kort du gjort!! =D
Jag funderar på om jag också skulle sätta mej å färglägga lite stämpelmotiv, det går ju så himla mycket fortare å göra korten sen! =D
kram Petra

Emma sa...

Hej! Jättefina kort, och stort grattis till ditt DT-uppdrag också, skitkul! :) Hur man gör hjärtanen - bara att trycka Alt och sen på siffran 3 på den högra delen av tangenbordet (alltså inte på siffrorna längs upp utan de som är som en kvadrat till höger). Tada!