Sidor

04 mars 2008

{Sparbössa}

Igår gjorde jag klart sparbössan som jag köpte på panduro för några veckor sedan och det blev ganska bra!:D Det blev "jag" på något sätt...några av er förstår nog precis hur jag menar när ni ser bilden. Eller?;)





På hjärtat har jag testat något nytt - Distress Crackle Paint och gissa om det var roligt!! Kul att se hur det spricker i takt med att färgen torkar:D Jag använde mig av färgen aged mahogany och när den torkat målade jag ett lager med ljusrosa färg över och sen chalkade jag med en en mörkare rosa över. Visst blev det fräckt? Kan tillägga att hjärtat, swirlen och döskallen är grungeboard.







7 kommentarer:

Anonym sa...

Så snygg den blev.
Störtskön!

Unknown sa...

kanon snyggt detvart! Åh, jag bara älskar den nya crackle paint!!!

Anonym sa...

Jätte snygg sparbössa :)

Anonym sa...

Hej gumman!
Hoppas du blir bra snart.
Vilken fin sparbössa. Ska du bli en liten spara nu?
Ha det bra.
Kram
Mamma

www.mariante.se sa...

Tänkte just att jag skulle fråga hur du gjort järtat...å så såg jag att du skrivit!
100% skitsnyggt!
Ha en skön dag!
Å välkommen på besök i min blogg när andan faller på!

Michaela Lejonberg sa...

Den var riktigt cool juh! kramar

Anonym sa...

Jäklar va rolig den är!!
Skitsnygg.
//Petra