Sidor

29 mars 2008

{Mässa idag!!}

Idag har jag varit på pysselmässa och jisses va kul det var!!Dagen började inte så bra med missad spårvagn men sånt är livet:)Det första ja gjorde när jag kom in på mässan var att lämna mina DT-alster till arkivet - Bland annat ett projekt jag pysslat med i några veckor nu (bild kommer vid senare tillfälle). Från 14-16 stod jag i Arkivets monter och demade Crackle paint och har ni inte testat den så måste ni bara göra det! Färgen är så rolig att jobba med och man kan göra så mycket kul med den.
Det är ju tyvärr ett bra tag sedan jag uppdaterade bloggen med pyssel men det är för att jag haft massor att göra men också för att jag pysslat med alster till arkivet som jag inte kan visa ännu:) Ni kan däremot få se ett kort som min mamma beställde till brorsan som fyllt 35 och sen får ni se vad jag shoppade idag:) Lägger ut en bild på min namnskylt som jag hade på mig idag också. tappade mitt T nästan det första jag gjorde när jag kom in på mässan så nu måste jag leta fram ett nytt... hihi




3 kommentarer:

Anonym sa...

Jättesnyggt kort och väldigt fin namnskylt.

LadyDi sa...

Inne och spanar på alla dina fynd;-) Kram

Anonym sa...

stört sköna kort.l like them lot :)
ha de gott