Sidor

17 januari 2008

{Tack!}



Ni skulle bara veta vad glad jag är! Jag har fått hela tre awards! tack tack tack till VeronikaP, Tesa och Sussanne!! Ni ska veta att ni inspirerar mig också!
Tanken är nu att jag ska skicka detta vidare till tio personer som inspirerar mig vilket jag iofs tycker är rätt svårt att göra för det finns så många så därför ger jag den till alla som är inne och läser i min blogg:D Tack igen!

Hittade en bild jag inte visat innan så den kommer nu i brist på annat:D Har ju som sagt annat på G som inte riktigt går att visa än tyvärr... :)

Känns väldigt aktuellt med ett julkort va...? Sorry ska verkligen sätta fart med skapandet så jag har nått att visa...


1 kommentar:

Anonym sa...

Kikade runt i din blogg och hittade underbara saker hos dig. Jag gissar att du är från Karlstad trakten då jag såg att du fått en Award från min syster VeronikaP.
Ha en trevlig dag! Theresia