Sidor

24 januari 2008

{Grattis!!}

Heter du Theres Larsson?
(Ja vi heter lika. Stavningen skiljer sig dock lite;) )








Är du en av mina bästa vänner?
(Sedan mer än 23 år tillbaka!!)










Ja? då får du inte läsa mer nu..
(Tyvärr.. men det blir inte lika roligt då=) )








Har du fortsatt?
(Tjuvkikar du?!)










Sluta nu..!
(vad nyfiken du är..!;) )










Inte längre Theres!!
(Jag menar allvar nu.. ;) )




















Nu hoppas jag att Theres har slutat läsa för det är nämligen så att hon fyller 25 år på lördag och jag har altrat en canvas till henne. Vi ska inte ses i helgen för att fira utan vi ska fira oss i sommar då vi är två kompisar till som fyller 25 i augusti. Jag kände att jag ville ge henne något ändå och kortet vi tog tillsammans under jul blev ju så bra så det fick bli en canvastavla av det=D Hoppas den passar bra i hennes rum i Uppsala nu bara=)


Blixten hamnade ju inte så bra men de bilderna jag tog utan blev alldeles för suddiga så de går inte att använda....

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Theres blir säkert jätteglad över denna tavla. Den vart jättefin.
Kram
Mamma

Anonym sa...

Åh! Den blev ju jättesnygg!

Anonym sa...

Oj, vilken härlig tavla. Vem skulle inte bli glad för en sådan?!

Anonym sa...

Din kompis kommer att bli superglad. Det skulle jag minsann ha blivit om jag fick en sån fin present.

Maria (mek73)

Asksvart sa...

Vad fin den blev =) Tror säkert att din vän blir jätte glad för den tavlan.

LadyDi sa...

Vilken snygg tavla du gjort. Härlig komposition.