Sidor

01 januari 2008

{Gott Nytt År!!}

Gott Nytt År på er allihopa!
Min förhoppning är att år 2008 ska bli ett väldigt bra år:D Jag ska ta tag i träningen ordentligt och äta sundare.. jaja jag vet man säger alltid det efter nyår men nu ska det verkligen bli så. Jag fyller ju för sjutton 25 år i år och då ska jag vara på topp:D

Tänkte visa vad min mamma fick i julklapp av oss barn med familjer. En ask som jag gjort till henne där hon kan ha lite smått och gott. Asken innehöll pengar som vi vill att hon ska spendera enbart på sig själv..kanske en ansiktsbehandling eller nån annan spabehandling så hon kan tänka bara på sig själv en stund. Hon tänker på och hjälper oss och andra med allt möjligt hela tiden så hon är verkligen värd en stund med avkoppling. Kram mamma och tack för att du finns!





1 kommentar:

Anonym sa...

Hej gumman!
Asken är jättefin o där ligger redan mina smycken men har inte riktigt bestämt vad jag ska göra för behandling med pengarna. Men skönt ska det bli. Klart jag ställer upp för Er, Ni är ju det bästa jag har.
Ha det bra.
Kram
Mamma