Sidor

02 januari 2008

{kommer på posten..!}

Titta här vad jag beställde förra veckan som kommer på posten snart!


Jag fick ett valfritt alfabete av M i julklapp och jag valde Maddie Anne! Visst är det fint? Beställde det från Magdas i mellandagarna:D


Jag har letat efter ett par snygga stövlar hur länge som helst nu utan resultat.. MEN i lördags hittade jag dem!! Ett par svarta snygga stövlar från Jerns.. tror ni att de fanns i min storlek? nope.. typiskt.. men jag frågade om de hade dem i min storlek i nån annan butik och ja det hade de....i MALMÖ!! men de kunde skicka dem till mig för 160:- extra så det nappade jag på!:D Har ju letat i över hundra affärer känns det som så nu kunde jag inte motstå när jag väl hittat ett par som jag verkligen vill ha! Så här ser de ut (fast mina är svarta, de på bilden ser grå ut..):

Bra med liten klack också när man är 180cm över marken redan..;D

1 kommentar:

LadyDi sa...

Grattis till skofyndet! Jag satt i samma sits häromdagen och inväntar nu en jacka från Borlänge...;-)Åh, va kul med ett nytt alfabet. Jag har använt mitt M A flitigt.