Sidor

06 januari 2008

{altered burk}

Som några av er vet så fyller jag 25 senare i år... om lite mindre än åtta månader och jag har lovat mig själv att ha tagit tag i min vikt innan dess............... Så för att peppa mig själv lite har jag gjort en burk att lägga mina "belöningar" i.. Bara så ni vet så kommer jag belöna mig själv med stämplar.. hihi;D
Här kommer iaf burken:



Förresten!! Jag drack ju ingen coca cola på HELA 2007!! STOR bedrift för att var mig som drack.. ja kanske iaf mer än 6 liter(minst) i veckan innan.... Smakade den 1 januari och vet ni vad... det var inte lika gott längre!!;(


5 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk om jag kunde sluta med godis som du gjort med ditt coca cola-drickande!! Var glad för att det inte smakade gott! Då är det inte lika lätt å "trilla" dit igen!
vilken otroligt söt burk du gjort!! Härligt å se lite "jävlar anamma" =D
Jag måste åxå skaffa mej en sån burk sen, när lillen är utkrystad och bröllopsklänningen hägrar 3 månader senare! ;)
Snälla..önska mej lycka till!! *hihi*
STOR KRAM Petra

Anonym sa...

Åh, va mycket fint du har här på din blogg! Här kommer jag titta in igen =)
kram

Helen sa...

Läcker burk!

Anonym sa...

vi kanske ska stötta varandra??? jag behöver ju också gå ner en del om jag säger så;) det är ju alltid kul att ha någon att bolla grejer med:) kram Sandra

Anonym sa...

Snyggt, vem kan motstå den belöningen?! ;-)

Du har en "award" på min blogg!
// Kram Susanne