Sidor

01 augusti 2007

{nyckelring}

Imorse var jag väldigt pysselsugen men ville inte göra ett kort eller nån LO kände jag. Då kom jag på att jag "behöver" en nyckelring till min lilla nyckelknippa så det fick bli en scrappad sådan:D


Nyckelringen är gjord av rosa blingpapper med en tunn kartong emellan. När den var klar så lackade jag den med spraylack. Trodde inte riktigt på att det skulle funka men det gjorde det tydligen:)
Imorgon kommer det något som matchar detta men som inte hör ihop. Har iofs den med mig varje dag precis som nycklarna... jaja ni får se imorn:)
Är det någon som vet hur man gör så att bilderna hamnar brevid varandra istället för över/under varandra? blir gaaalen snart.. har provat allt..!?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman!
Skulle också vilja ha såna fina
nyckelringar.
Ha det bra.
Kram
Mamma

Emma sa...

Vilken fin nyckelring!!

Annika sa...

Så cool!! Kul idé!
Kramis!