Sidor

26 augusti 2007

{Hurra hurra födelsedag...}

...i går! Jag hade en väldigt bra födelsedag med släkt och vänner:D Bra presenter fick jag också:D
Det har inte varit många pysselstunder i veckan som gått så tyvärr har jag bara ett nytt kort att visa...men också ett kort jag gjort till KortiFokus.




Det är här ett kort som jag gjort till
förra veckans cardjacked på KortiFokus.
Den veckans cardjacked var ingen mindre än VeronikaP!
Du gör så fina kort Veronika!!


Det här är då det nya kortet... grönt är verkligeni nte min
pysselfärg men jag måste börja testa nya färger.. blir lätt
samma hela tiden annars..

6 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen! Hoppas du hade en bra dag!
Kram Kicki

Anonym sa...

Grattis !!!
Hoppas du fick massa fint!
Va massa fint du gjort i bloggen sedan jag kollade sist! Din kalender är ju för snygg och med nykel ring matchande!

du frågade om kuverten med snö flingor i min blogg.... Det är konvolut/i cd modell från Inkido och dom hittar du på Format! Finns dom inte framme så fråga... helt unserbara kort kan man göra med dom.

kramis petraso

Anonym sa...

Grattis Grattis =0)

Anonym sa...

2 jättehärliga kort!! FIna färger du använder jämt! Du matchar dem så bra! =D
Jag har använt alfabetet Maddie Anne på mitt senaste kort!
Visst är det fint! =D
Kram Petra

Anonym sa...

ermhf....Du får verkligen ursäkta mej..jag var lite snabb där *ler generat*
GRATTIS i efterskott måste jag ju givetvis säga!!!! =D
Kram igen =)

Anonym sa...

jahdu...det kostar ju å ligga på topp! Men visst vill man förnya sej lite med ett nytt alfabet!
Själv trånar jag just nu efter clearstamps-alfabet!
stämpelstudion har faktiskt riktigt fina å roliga!!
Ååååh....jag vill så gärna köpa nuuuuuuuu!!! *försöker hålla mej ifrån å klicka på "beställ"-knappen* ;P
Kram Petra