Sidor

05 augusti 2007

{anteckningsbok}

igår och idag har jag gjort om en anteckningsbok som jag köpte på lagerhouse för 49:- De hade massa bra saker där som man kan göra om:D
Det svarta bandet sitter fast på baksidan för att hålla ihop blocket och var där från början.


Ser ni de tre fyrkantiga knapparna? De har jag gjort själv! Såg att Muhren hade gjort egna för ett tag sedan och var tvungen att testa det jag också:) Det är tunn kartng som jag klippt till i passande bitar och sedan limmat papper på.. i det här fallet från love Elsie serien och sen har jag haft diamond glaze på dem. Hålen har jag gjort med min instant eyelet setter.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Therese, vilka fina kort du gör. Tack för ditt inlägg i vår gästbok. Du får gärna länka till vår sida.//Therese (Tesa)

Anonym sa...

Vad häftigt med egna knappar.... ska lära mig använda knappar och sedan ska jag oxå prova :)