Sidor

19 augusti 2007

{inte mycket nytt men lite}

nej det har inte blivit mycket pyssel här hemma nu på ett tag.
Vi har sålt och bytt lite möbler här hemma så det har varit fullt upp med det. Sen var det ju första veckan efter semestern som alla var på jobbet den här veckan också och då är det ju massor av saker som måste fixas till skolstarten på tisdag. Har iaf fått ihop två kort under veckan. Ett är till min kompis som blivit pappa för första gången:D Jag var bara tvungen att skicka ett kort och det borde vara framme imorn.. hoppas han inte kikar in här ikväll bara!Det andra är en beställning till ett par osm ska flytta ihop om någon månad. Yes, ni läste rätt, jag är ute i mycket god tid med en beställning! Det brukar ju inte hända så ofta.. brukar få sitta sista kvällen:D men det kan ju vara lite kul med tidspress ibland också:D


Det kändes kul att göra något annat än
ett vanligt fyrkantigt 15*15 kort!

Här har jag försökt mig på lite paper piecing.
Jag har blivit inspirerad av ett hus som muhren gjort på ett
av sina kort, som naturligtvis var i en klass för sig,
och jag var tvungen att testa

10 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka härliga kort. Dom blev jätte bra. Alltid lika kul att titta in här och se vad du gör.
Kram
Mamma

Anonym sa...

Wow! Vilka jättesnygga kort du gjort!!! Jätteläckert med kronan!
Kram Kicki

stina sa...

Gud så fint kronkortet blev!
FÖrsta ggn jag besöker din blogg och kommer gärna tillbaks! Stina

Anonym sa...

Fina kort du gjort!

// Elin

Anonym sa...

Jättefina kort!

Anonym sa...

Albin-kortet var verkligen jättefint!

Anonym sa...

Vilka fina kort!! Jag gillar det där som är en krona väldigt mycket, det måste jag lifta någon gång!!

Anonym sa...

Du gör så jättefina kort, kronan var mysig.
Kram Tesa

Anonym sa...

Vilket oerhört fint kronkort:) Såg också Muhrens hus och blev sugen på att testa har inte blivit av än bara... Ha det bra.

Anonym sa...

suuuuperduuuuperfina kort du gjort!!! Mycket härliga grejer i din blogg!!
Kram Petra