Sidor

29 augusti 2007

{nu jäklar...}

...ska jag ta tag i mig själv och komma igång på riktigt!! Nu ska de där(ganska många) extra kilona bort en gång för alla! Och jag ska börja nu! Precis nu! Om en halvtimme åker jag iväg på invägning och sen är det bara att köra och på måndag blir det träning på friskis. Ingen träning i helgen för då ska jag på Oxhälja.. hoppas jag kan hålla mig undan det goda marknadsgodiset bara;)
Ni kommer att få följa mina framsteg här i bloggen för det känns bra att skriva av sig lite även om sånt och inte bara om pyssel;D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heja Therese, jag är helt övertygad att det kommer gå bra.
När du tycker det är motigt så tänk
på målet du vill nå.
Vi syns säkert till helgen.
Kram Sabina

Anonym sa...

jag håller på dig!!! vi kan peppa varandra, jag behöver också gå ner! vi ses säkert i helgen, jag säljer kort mellan 10-13 på lördag. kram Sandra