Sidor

28 februari 2007

Testade en...

..ny grej på träffen i helgen. Jag gjorde en dörrskylt! En av tävlingarna på träffen var just att göra det så jag slog till och började med en till min brorsdotter. Resultatet syns här under. Förutom den gjorde jag lite kort, bland annat ett kort till en arbetskamrat som slutat. Ditt as är väl inte det trevligaste man kallar någon men jag blev "tvingad" att skriva detta då han kallades det av andra arbetskamrater:D



Mitt första försök på en dörrskylt. Blev okej
ändå tycker jag. Nellie blev glad iaf och det
är huvudsaken:D

Döskallestämpeln är rätt fräck faktiskt. Hoppas man
kommer få lite användning av den iaf.



1 kommentar:

Anonym sa...

Åter igen fina grejer du gör. Förstår att Nellie blev glad när "Esen" gjort den till henne.
Ha det bra.
Kram
Mamma