Sidor

18 februari 2007

Pysselträff

Igår var jag på en trevlig pysselträff med några tjejer här från Göteborg. Jag hann med att börja på ett kort och en LO samt att slutföra ett kort. LOn fortsatte jag med senare på kvällen/natten och blev riktigt nöjd med den faktiskt! Fast jag kommer inte visa den här. Istället blir det en bild på kortet jag gjorde klart amt ett kort jag gjorde tidigare i veckan.




Det här kortet är lite mindre än de jag brukar göra.
Det är 11x11 istället för 15x15 en behaglig storlek att
arbeta med. Stämpeln är från Magnolias senaste
månadspaket. Mycket fin stämpel!

Även detta är en Magnolia stämpel och kortet är i samma
storlek som det övre. Här använder jag mig för första gången
av spetsband och rub-ons, iaf på mina kort.



5 kommentarer:

Anonym sa...

Fina kort du gör.

Kram
Mamma

Anonym sa...

Vilka gulliga kort!

Du får jättegärna länka till min sida! Tack för att du tittar in så ofta, jag ska göra detsamma här hos dig.

LadyDi sa...

Hej hej!

Jag är nyfiken på hur du fått till kanterna på det bruna pappret under stämpelmotivet? Är ute efter ngt sätt att få till det runda, halvmåneformade mönstret.
Vi ses på lördag!

Diane

Anonym sa...

jag är också nyfiken på hur du får till kanterna på det bruna kortet??? JAG VILL OCKSÅ PÅ VÄNERTRÄFFEN!! *förbannar kräksjukan*

kram Sandra

Anonym sa...

Jag är imponerad över hur många och läckra kort du gör. Lönar det sig prismässigt också eller är det bara en hobby än så länge?

Kram från bästisen Emily