Sidor

03 februari 2007

Härlig lördag

Idag har det varit en härlig dag här i Göteborg. Vaknade ganska sent men det var ingen fara för den här helgen är helt tom.. inga planerade saker alls att göra. känns skönt för en gångs skull. Efter frukosten åkte vi till scrapbookingbutiken vid redbergsplatsen men där fann jag inte mycket alls tyvärr.. Det är faktiskt svårt att hitta bra pysselbutiker här i stan... Trodde att det iaf skulle finnas en som var fullspäckad med underbara saker som annas scrapbooking hemma till exempel men än så länge har jag inte hittat nån.. Du kanske har något tips?


Eftermiddagen spenderades i pysselrummet men jag fick bara till ett kort faktiskt.. ett till en tävling på Cards of Maria. Får se hur det går... Det här är iaf mitt bidrag:


Pratade lite med brorsan också och det är stunder som då som jag längtar hem... Han berättade att prinsen fått en tand och kan sitta själv nu!!:D Synd att man missar detta.. han hinner ju bli så stor innan jag ser honom! Man missar mycket med prinsessan också.. hon har också blivit stor.. Saknar dem mycket faktiskt.. mer än jag trodde....... Som tur är åker jag hem snart på Vänerträffen och då ska jag passa på att hälsa på dem:D

2 kommentarer:

Petraso sa...

har du varit på Format papper på drottning gatan 71 där finns massor ;)

Anonym sa...

hej!
Nej där har jag inte varit. Tack för tipset:D