Sidor

07 februari 2007

Sjuk....

...har prcis kommit hem från vårdcentralen och apoteket.. Penicilin i tio dagar för gränsfall till halsfluss.. Måste vara hemma från jobbet imorgon också men på fredag tänker jag gå för då smittar jag inte längre tydligen.. slutar tidigt då också och sen på melodifestivalen på kvällen:) Hade ju varit trevligt med en cider till maten då men icke.. och ingen cola heller hur ska det gå? haha. Har faktiskt varit utan cola i lite mer än en månad nu, känns bra!!

Kan inte pyssla de här dagarna jag ska vara hemma heller.. vi får omtapetserat i hallen, gästrummet och pysselrummet så det är ju för en bra sak jag inte kan det men ändå... det hade ju passat utmärkt att pyssla lite nu när man hade hela dagarna på sig. Det får vänta till i helgen när vi flyttat in alla grejerna igen:) Ska sätta mig och titta på TV nu.. får se om jag uppdaterar igen lite senare:)

Inga kommentarer: