Sidor

30 januari 2007

Nya kort

har blivit hyffsat mycket pysslande de senaste dagarna och bilderna nedanför är vad som gjordes.
Idag har jag varit och tränat. Har faktiskt börjat på friskis & svettis inne i stan och ja.. det tar nästan emot att säga det men.. det är faktiskt lite roligt:D Så nu kanske man fortsätter att röra lite på sig:D En bra sak till är att jag har varit utan coca-cola i en månad nu!! För er som kanske läser det här och inte känner mig så är det OERHÖRT LÅNG tid för mig.. Gick knappt en dag förut..






3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Dom var jättefina.
Haa det bra.
Kram
Mamma

Anonym sa...

guud vilka fiina kort! hur har du gjort de vågade strecken på det kortet i mitten? är det med en svart penna? kram Sandra

Anonym sa...

Helt OK att lägga länk hos dig till mig!
Kul att du kikat inne hos mig.
Kram
http://medlem.spray.se/embossing/
www.asamia.blogg.se