Sidor

17 januari 2007

Inget pyssel här inte..

Nej nu har det inte blivit något pyssel på ett tag. Har fixat och donat hemma istället och det är väl iofs bra det med:D Fast det känns lite tråkigt att inte hinna med kortmakeriet för just nu har jag rätt mycket inspiration faktiskt och det hör inte direkt till vanligheterna..
Hade enormt mycket inspiration igår och skulle sätta mig och pyssla innan Martin kom hem från jobbet men saknade lite bazill som jag behövde så jag åkte iväg till Scrapbooking men så var det stängt!! Jag blev utan papper och kunde därför inte göra det jag hade tänkt och då måste jag erkänna att jag tappade lusten:) Skulle göra en LO till ett album jag gör och behövde svart bazill eftersom kortet är i svartvitt... svart bazill är lite svårt att ersätta med något annat:D Ska in till stan med mamma och moster i helgen för de kommer hit och hälsar på!:D Ska försöka klämma in ett besök i nån pysselbutik då:) Fast samtidigt vill jag inte köpa på mig för mycket eftersom jag ska på den stora scrapbookingmässan i början på mars.

Usch nu blev det senare än tänkt idag igen... GONATT!!

Inga kommentarer: