Sidor

01 januari 2007

2007..

..kommer förhoppningsvis bli ett bra år utan cola(!) men med mycket pyssel!
Har suttit i pysselrummet nästan hela dagen idag och pysslat men också städat.. Det behövdes efter all stress med julkorten där på slutet:)
Här kommer några bilder på kort jag har gjort idag och ett kort på en tändsticksask jag passade på att fotografera nu när vi köpt kamera:)

Detta är en hängel och stängelstämpel från julens klubbpaket. Jag älskar de här stämplarna:)


Jag försöker göra kort i varierande färger nu för innan blev det mest rosa. Idag blev det bland annat grönt...


...och lila.

Till sist ett kort på en avtändsticksaskarna jag gjorde till jul. Det är också hängelstämplar men bokstäverna och snöflingan kommer från QK.







2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Tjejen!!
Jättefina kort!!! Nu måste du ju göra ett till mig med ;-)
Puss

Anonym sa...

Du är duktig tjejen.
Kram
Mamma