Sidor

13 mars 2007

Sjuk

IGEN!!:( Har fått halsfluss för andra gången! Fy vad det är tråkigt! Måste vara hemma från jobbet idag och imorgon så jag tänkte passa på att pyssla lite.
Jag var på mässa för två veckor sedan och då fick några nya stämpelmotiv följa med mig hem så det är väl dem jag kommer att pyssla med nu:) Det var bara magnolias motiv som jag köpte för de är så himla fina! Mina absoluta favoriter:)
Här kommer några smakprov:


Flickan med nallen samt swirlen är nya motiv från magnolia.
Visst är de fina?!
Texten är mitt nya alfabete till QK som jag också köpte på mässan.



Även detta är nya magnoliastämplar.
Staketet har funnits tidigare men inte så länge.
Testade att göra kortet i ett nytt format,
blir lite tråkigt med vanliga fyrkantiga hela tiden.

Ny stämpel igen:)
Den här gången på ett födelsedagskort till brorsan.
Inspirerat av Muhren.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jätte fint! Vad duktig du är!Kul att ha hittat hit!

Anonym sa...

Vad kul att hitta till din blog!!! Klart att du får länka till mig, jag länkar tillbaka!!

Vilka fina kort du har gjort, jag känner igen dörrskylten från träffen... :-)

Anonym sa...

vad trist att du är sjuk, det är jag med:( har inte ens orkat pyssla... krya på dig! kram Sandra

Sanna F sa...

Vilka jätte fina kort och saker du har gjort!