Sidor

20 mars 2007

Nytt!

Här kommer det lite nya saker igen. Måste erkänna att jag har ganska mycket inspiration nu faktiskt och just därför blir det en kort blogg idag. Måste ju tillbaks till skrivbordet och stämplarna!:)


Min kollega fyller år idag
så hon fick en liten present.


Hade en gammal burk hemma som jag förvarade mina dies
i men jag tyckte den var så tråkig så nu gjorde jag om den lite.

Framsida


Från sidan


Baksidan och locket


Två tändsticksaskar.
En lite rockigare och en lite sötare.

Här har jag använt min ny QK die - jacks.
Fint när de glittrar lite också.
Är väldigt nöjd med detta kortet.
Det här kortet känns vårigt i färgen
men det känns som det fattas något på det...
Har du något tips?



8 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman!
Vilka fina saker du gör. Finns det fler burkar ?????? Du förstår säkert vad jag menar.
Ha det bra.
Kram
Mamma

Casa Ottman sa...

Vad söta o fina saker du gör!
Gillade fire tändsticksasken :)
/Helena

Anonym sa...

Superfina kort, tändsticksaskar och burkar! Tack för titten! // Elin

Annika sa...

Så jättefina pyssliga alster! Burken, tändsticksaskarna och korten! Kanon! Tips till kortet längst ner: kanske ett ord eller en mening uppe till vänster? Ha det gott!

Anonym sa...

JÄttefina grejer du gjort!!
Gillade allt!! =D
Härliga kort med fina färger!
Snygg burk till dina dies.

TAck för titten =)
/Petra

Unknown sa...

Vilka fina saker!!! Blev lite smått förälskad i tändsticksaskarna =)

Anonym sa...

Jättefina saker du gjort!!
Burken var superfin och tändsticksaskarna var läckra med passande texter...

Anonym sa...

Glömde: Jag tror också på en text uppe i vänstra hörnet. Jag skulle ha använt någon markerad färg, kanske svart eller brunt...