Sidor

15 juni 2008

{Roligt uppdrag}

hejsan igen!
Visst har jag blivit bättre på att uppdatera nu? Är så kul att läsa era söta kommentarer också! Tack tack för dem!!
Jag kom på att jag nog har glömt berätta att jag har fått ett väldigt roligt uppdrag att ägna mig åt de kommande veckorna. Min kompis ska nämligen gifta sig och jag ska göra placeringskorten och menyerna! tjohoo! Jag kommer nog att visa dem här framöver när de börjar bli klara :D Känns väldigt kul och spännande! men lite pirrigt också!:D

Jag har scrappat igen också. är med i Jommas tävling som sagt och kommer att scrappa en LO varje vecka fram till jul. Ska bli roligt! Jag får ju liksom inte tummen ur annars utan fastnar med korten eller framför datorn ;D



Gillar de starka färgerna och känns på något konstigt sätt som jag fast jag alltid är svartklädd och älskar svart!:D

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh den var härlig! Blev häftigt med alla starka färger till det svarvita fotot. SÅÅ roligt att du är med i den där utmaningsresan så det blir mycket snygga LOs här för oss att titta på! =)

Anonym sa...

Vilket härligt kort. Det är precis som jag känner dig. Det svarta har du nog ärvt efter mig.
Kram
Mamma

E sa...

Oj, vaad fin!
Jätte färgglad och fin fina färger.

Kramizzz Kicken

Sofia sa...

Snygg LO visst är det skoj med We dare you utmaningen.