Sidor

09 juni 2008

{nationaldagen}

Inte idag alltså utan i fredags....lite koll har jag trots allt;P
Det var skönt att vara ledig och jag sov länge! vaknade strax innan elva!! Kanske en aning för länge men skönt va det.
Dagen började med städning..tråkigt men nödvändigt.. och slutade med grillbuffé på balkongen med ett par vänner - mycket trevligt!! Det var däremot trångt på balkongen med fyra personer och massa mat men finns det hjärterum så finns det - ja ni vet resten:D
Våra vänner skulle på 30-års fest dagen efter och kom på vid halv åtta tiden att de ju faktiskt inte hade något kort till födelsedagsfiraren så jag slog mig ner och knåpade ihop ett snabbt kort till dem. Resultatet blev detta:


5 kommentarer:

Anonym sa...

Jätte fint kort för att vara snabb gjort.
Ha det bra.
Kram
Mamma

Lena sa...

Tufft kort!
Kul att du kom på pysselträffen i lördags!
Nu finns kakreceptet på min blogg.
Kram Lena

E sa...

Fint och tufft kort.
O jag skulle få det "tuffa" kortet så skulle jag bli jätte glad :)

Kramizzz Kicken

Lena sa...

Klart att du får lägga till mig. Jag lägger gärna till en länk till din blogg på min och hoppas att det är okej!

Anonym sa...

Jättesnyggt!!!
Vad skoj det var att ses i lördags!
Kram Kicki