Sidor

01 juni 2008

{Nygammalt}

Nu har det varit ganska dåligt med uppdatering i bloggen ett tag men hoppas det blir bättre nu framöver. Börjar komma ikapp med alla saker som ska göras på jobbet innan skolavslutningen den 9:e och då finns det lite tid kvar till annat. Tyvärr ligger jag väldigt långt efter på Photoshopkursen som Mikaela (Woopsiedaisy) annordnar...! Tur att man kan göra sakerna i efterhand också:D Men ska försöka göra de sakerna jag har kvar under nästa vecka.

Har inget nytt kort eller så klart ännu men fick hem mina två nya Rachelle Anne Miller stämplar i fredags så jag har lite på G. Så länge får ni hålla tillgodo med ett presentkort som kusse beställt:D Tack för den fina ljuslyktan förresten!! *GLAD* Den kommer från Gårdslyktan en butik som min kusin öppnat. Kika in i bloggen och titta in i butiken om ni har vägarna förbi!! Det kan jag lova att ni inte kommer att ångra!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Va fint kortet blev.
Vi får ta en sväng till Gårdslyktan nästa gång du kommer hem. Går att fika där nu också.
Ha det bra.
Kram
Mamma

Anonym sa...

Jättevackert!
Stämmer det att du ska med på pyssel.net träffen vid Järntorget på lördag? Jag ska dit! :D Hoppas vi ses!
Kram Kicki