Sidor

27 november 2007

{senaste veckan..}

Har det inte blivit många kort inte... min målsättning på fem om dan är som bortblåst.. men kanske om jag ligger i ordentligt de här veckorna som är kvar så...:D
Att det inte blivit någora kort beror på att jag varit sjuk... jag har haft en liten släng av kräksjukan...det värsta jag vet!!! Va sjuk hela helgen och sen har varken lusten eller orken infunnit sig förän idag då jag gjorde tre kort på ungefär en timme. Det måste nog vara något slags rekord för mig:D De korten kan jag inte visa nu däremot för jag har inte fotat dem än. Istället visar jag ett par kort som jag gjorde innan jag blev sjuk:



Här har jag liftat Magnolias Pauline.

2 kommentarer:

Marianne sa...

Godt at høre at du får lavet lidt kort trods du har været syg. Håber du er på toppen igen.
Jeg var på julemarked i søndags og det gik rigtig bra. BG stjernerne solgte bedst - solgte ungefär 20 julekort..... men tændstikæskerne var også et hit!
God vind de næste uger med kortmageriet

Anonym sa...

Som vanligt helt underbara kort. Känner igen mig i att inspirationen har fösvunnit. Och jag är inte ens sjuk. Jag satt och tillverkade kort och tändsticksaskar så ögonen blödde inför en julmarknad jag var på i helgen. Krya på dig, tittar in en annan dag. Ha det gott