Sidor

12 november 2007

{julkortstävling}

Som sagt så var jag ju på mässa i helgen och där kunde man delta i en julkortstävling.
Man skulle göra ett kort hemma att ta med sig och lägga i julpostlådan på mässan så det gjorde jag. Här kommer kortet:

Framsidan.
Den här sidan lyfter man upp för att se...

....det här!
Den här sidan lyfter man upp för att se....


...hur kortet ser ut innuti.

Tyvärr är bilden väldigt suddig men det här är
iaf baksidan på kortet.

Vet ni vad?! Jag blev trea med det här kortet! *GLAD*

5 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis!
Jättefint kort.
Kram
Mamma

GårdsLyktan sa...

Vad kul, grattis!
På min anmälan till julmarken så begärde jag att vi skulle få stå brevid varann.
Kram Sabina

LadyDi sa...

Grattis! Vilket avancerat kort du gjort! Självklart är det okej att länka. Sådana finesser har jag inte tagit tag i ännu, men jag länkar tillbaka när jag kommit så långt i mitt bloggande;-)

Anonym sa...

ooooh my....!!! Helt otroligt fint kort du tävlade med!!! Va skoj att du kom 3:a!!!! GRATTIS!!!! =D
Det är supersnyggt så jag förstår att du blev framröstad!!!
Hoppas du hade en trevlig helg!!...jag kan förvisso inte tro nåt annat *hihi* ;)
Kram Petra

Michaela Lejonberg sa...

Grattis till 3e vinsten! Du som skrev att du ingen chans hade? Men du tog ju en 3e palts iaf!! kram