Sidor

20 november 2007

{Nytt igen..}

Nu kommer det ännu fler julkort. Är uppe i ungefär fem om dagen nu men lägger inte ut dem i den ordningen här:) Jag har räknat ut att om jag ska ha nog med kort med mig till marknaden så måste jag nog göra fem om dan fram tills dess......!! Plus tändsticksaskar och eventuellt ljus......!!
Kort nummer 4 och 5 är inspirerade av en tjej på scrappiz. Tyvärr så kommer jag inte ihåg vad hon heter nu men om ni vet vem jag menar får ni gärna skriva det i kommentarerna:)



7 kommentarer:

Anonym sa...

HEJ Många fina julkort här inne

Michaela Lejonberg sa...

Guuuu sååå fina saker du gjort!! kram

Anonym sa...

Så snygga kort du gör!
Kul att stå på marknad och sälja!

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Marianne sa...

Hvor er de fine. Hvis du kan holde 5 om dagen, er jeg imponeret - og glæder mig til at finde mere inspiration på din blog ;o)

Anonym sa...

Vilka härliga kort du gjort! Kul att du brukar titta in i min blogg (fast det har jag ju märkt på dina kommentarer, tusen tack för dem!). Ja, en pysselträff vore najs! :D
Kram Kicki

Sanna F sa...

Jätte jätte fina kort och ljus!