Sidor

24 maj 2007

{Minnesväskor}

Skrev för ett tag sen om två minnesväskor jag gjorde till ett dop och tänkte nu visa er bilder på dem.
Det är väldigt kul för jag har fått en beställning på en till sån väska som jag håller på med, det är nästan roligare att göra väskorna än kort haha.
Hade med mig en korg med kort till jobbet igår förresten så jag sålde några kort faktsitk, det är alltid roligt. Sen fick jag beställning på några till så nu har jag sex beställningskort att göra plus minnesväskan. Alltid kul när folk tycker om det man gör:D


Framsida

Framsida

Från sidan (samma på båda sidorna och väskorna)

Baksidan (också samma på båda väskorna)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj,vad fina saker du gjort!!
Kul att se och kul att du också gör andra saker än kort(jag håller också på med lite annat,precis just nu håller jag på med en liten ask med handtag,såå roligt.)Ha en fin helg,och kika gärna in till mig också och lämna lite spår efter dig någon gång.
kram!

Anonym sa...

Hej gumman!
Vilka jättefina väskor du gjort.
Allt du gör blir fint.
Ha det bra.
Kram
Mamma

Anonym sa...

men!
Götapetter vilka snygga väskor!!!