Sidor

14 maj 2007

{Jag har blivit utmanad!}

jag har blivit utmanad av VeronikaP! kul!!:D

Tre saker jag inte förstår:
1. Varför någon på mitt jobb gjort bucklor på taket på min bil!!
2. Att jag faktiskt bor i Göteborg nu.. känns fortfarande som jag är här på besök..
3. Att jag börjat stava så konstigt när jag skriver på datorn..

Tre saker som finns på mitt skrivbord:
1. Mina stämplar, i pärmar.
2. Min skärmaskin.
3. Ett foto på brorsbarnen.

Tre saker jag gör just nu:
1. Pysslar.
2. Uppdaterar bloggen.
3. Väntar på att Martin ska komma hem så vi kan äta tillsammans.

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
1. Bli mamma.
2. Starta eget företag.
3. Åka tillbaks till Sydafrika.

Tre saker jag kan göra:
1. Pyssla.
2. Bowla.
3. Laga mat.

Tre saker jag inte kan:
1. Stå på händer.
2. Titta på TV utan att bli rastlös.
3. Springa en mil.

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
1. Goda råd från någon du litar på.
2. Bra musik som du gillar.
3. Dig själv.

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
1. Prata italienska.
2. Att skriva en bok.
3. Att lyssna på mig själv ordentligt.

Tre favoriträtter:
1. En god köttbit och potatisgratäng.
2. En grillad kycklingfilé med grekisk sallad och tzatsiki(stavas det så?!)
3. Tikka Masala.

Här ska man säga tre personer som man utmanar men jag utmanar er alla! Testa, det är kul!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att läsa dina svar!!! :-)