Sidor

06 maj 2007

DT-medlem!!

Jag skrev för några dagar sedan om en tävling jag deltagit i. Nu får jag berätta vad det var och hur det gick. Det var en Designteams tävling på www.kortifokus.blogg.se och jag blev uttagen att vara en del av deras team:D Gissa om jag är glad?! Det ska bli jättekul att få vara med och inspirera andra och jag är helt säker på att jag kommer att lära mig massa nya saker samtidigt:D
De kort jag skickade in till tävlingen var de två som är här nedanför och det som var med i förra inlägget. Gå gärna in på KortiFokus och kika!




6 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis Therése, gud va kul att du
skall ingå i deras team. Inte så konstigt att dom valde dig eftersom du gör så fina kort.
Kram Sabina

Anonym sa...

Grattis!!! Vad roligt att du fått ett DT-uppdrag!!

Therese sa...

tack så mycket:)

Anonym sa...

jättefina kort - och stort grattis, vad roligt för dig! ha en fin dag!

Anonym sa...

KLart att det är du som är utmanad :-)!!
Ska fixa länken... :-)

Anonym sa...

KLart att det är du som är utmanad :-)!!
Ska fixa länken... :-)