Sidor

29 oktober 2007

{Julkort}

Japp, nu har jag kommit igång med julkorten! Fick lite eld i rumpan efter att jag bestämt mig för att stå på Filipstads julmarknad och sälja kort och tändsticksaskar... hur det nu går..
Här kommer iaf helgens skörd av kort:)

Första julkortet i år! Visst är stämplarna fina?
De är nya från Magnolia.
Fick dem i dörren förra veckan:)

Här har jag maskat rejält kan man säga.
Flickan är en stämpel, snöflingorna en och byn en annan.

Magnoliastämpel igen fast den med texten är från
ett annat företag.. kommer tyvärr inte ihåg vilket..
nån som kan hjälpa mig?

Det här formatet gillar jag!!
Hittade dessa "fodral" hos format papper
och kunde inte motstå!
Det kommer nog bli en del sånna här
kort till jul.

Detaljbild på tomten som är från Inkido.
Lägg märke till pappret med God Jul texten
för det har jag gjort själv på datorn:D

Insidan på kortet.

Fram och baksida på tändsticksaskarna.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman!
Vilka fina kort. Det kommer att bli bra på julmarknaden.
Kram
Mamma

Anonym sa...

jisses va mycket fint du gjort!! *häpnar* Allt är helt fantastiskt bedårande!!! =D
Va duktig du är!! =)
Kram Petra

Anonym sa...

Oj oj oj så fina julkort! Och tändsticksaskar!

Anonym sa...

Massor av fina kort !!!

Emma sa...

Dom här får du LÄTT sålda på "julmarken", jättesnyggt alltihopa! Hoppas det går bra med DT-söandet också?

Anonym sa...

Kommer inte den texten från Easer?
Jättefina kort och tändsticksaskar du har gjort!!

GårdsLyktan sa...

JÄTTEFINA kort har du gjort. Det blir nog inga kort kvar på julmarken. Skall vi försöka få stå brevid varandra?
Kram Sabina