Sidor

22 oktober 2007

{Höstkort}

Idag har jag varit och tränat!! Ja ni, nu är jag igång igen:D Är andra gången jag är iväg nu. En del av er vet att jag drog ingång mitt försök till viktminskning för ett tag sedan och höll väl det i två veckor ungefär..... Ska jag vara ärlig så har jag inte vågat väga mig sedan dess... vill liksom inte veta vad som står på vågen.. det känns som jag har gått upp lite av det jag gick ner igen.... men iaf.. nu har jag börjat tränat och börjat äta efter viktväktarnas points system från och med idag så nu ska det tappas kilon:D Återkommer om nån vecka när jag ställt mig på vågen igen:D


Hade tänkt att unna mig några papper idag när jag varit så duktig och gått iväg och tränat men det blev inte så... Skyndade mig att duscha efter träningen så jag skulle hinna in i pysselbutiken, som lämpligt nog ligger på andra sidan gatan från friskis, innan parkeringen gick ut och butiken stängde men vad händer!? Jo, jag halvspringer ut från friskis mot affären och märker att jag glömt plånboken i bilen! Typiskt! Jag hann inte till bilen och sen tillbaka igen heller.... men men det får bli några nya papper på torsdag istället:D


När jag kom hem pysslade jag en liten stund och det blev ett höstkort i grönt och brunt. Jag gillar det här pappret från Basic Grey!


4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad mycket fina kort du gjort på sistone! :D Det här höstkortet är så enkelt och fint!
Tack för kommentaren i min blogg!
Kram Kicki

Anonym sa...

Hej gumman!
Fint kort med härliga färger. Kul att du kommit igång med träningen igen. Stöttar dig. Ha det bra.
Kram
Mamma

GårdsLyktan sa...

Jätte fint höstkort du gjort.
Kram

Anonym sa...

Hej!! Jag hittade ingen gästbok så jag svarar här istället! Kul att höra från dig! Trivs du bra i Göteborg? Fina alster du gjort, själv går jag på scrap-studiecirkel på måndag kvällarna! Annars pärlar jag mest, har ju fått en bebis till, vet inte om du känner till det?! Det blev en tjej till som snart är 5 månader! Oj, detta blev långt hörru! Sköt om dig o ha en trevlig helg!Kram Jolin