Sidor

09 september 2007

{nya fina stämplar!}

I fredags när jag kom hem låg det ett paket med nya fina stämplar på mattan innanför dörren. Magnolias stämpelklubbpaket hade kommit!! och va fiiina de är!! Har varit bortrest i helgen så jag har inte hunnit testa dem än... sen så håller jag på med ett annat projekt också så de kommer nog inte att bli använda förän nästa helg!! jaja den som väntar på något gott..! ...väntar ALLTID för länge...!? eller är det inte så man säger? ;)




Två nya kort:


5 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefina kort Therese!
Hoppas vi ses på mässan! Det enda som kan få mig att inte gå nu är att jag ligger på BB! :D
Kram Kicki

Anonym sa...

oj! vilket läckert kort!! Snygg "öppning" =D
såklart du får länka till mej! =)
Vilken komplimang! =)
Kanske bättre att du länkar till min personliga blogg, men det gör du givetvis som du vill =)
Kram Petra

Anonym sa...

Jättefint kort. Det blir bra.
Kram
Mamma

Örnen sa...

ojojoj vad mycket snyggt det finns i din blogg!!!!

Anonym sa...

Fint kort! Kul att du fått dina stämplar.