Sidor

24 september 2007

{Nope..}

..jag blev inte gäst-DT hos kortmakaren... känns väldigt tråkigt.. hade varit sååå kul att bli det.. men men.. sånt är livet...bättre lycka nästa gång..

Som ni ser har jag gjort om lite här inne. Hösten har ju kommit nu och det är nog min favorit bland årstiderna. Jag tycker framför allt om färgerna så det fick bli höstfärger i bloggen också:)

Tyvärr har det inte blvit några kort sen jag skrev här sist... förutom till kort i fokus och de kan jag inte visa nu;)

6 kommentarer:

Emma sa...

Men hålla, det är ju du ju!! =) Fasen va kul att du hittat min blogg, och jag nu din! Kul att se att fler sysslar med sånt här, trodde jag var den enda från Filipstad som visste vad det var liksom =) Du gör verkligen skitfina kort :) Här kommer jag titta in igen! Tjingeling!

Anonym sa...

vad synd att du inte kom med! jag tycker iallafall att du hade gjort jättefina kort!
Tack för kommentaren i min blogg!
Hoppas vi ses snart igen!
Kram Kicki

Lisbet sa...

Är ute på en liten efter lunch scrapsurfning. Har tittat lite mer ordentligt på din sida än att bara susa förbi i värsta farten. Känner mig less och utled på allt – reda nu, så lite vacker fägring för ögat är vad jag behöver.

Anonym sa...

Men du! Det går fler tåg!!!! Jag lovar dej!Kanske bättre att välja ett mindre, ex söker ju Osmils stämplar DT's?
Du ÄR duktig så det är bara otur!
Kram

Anonym sa...

TACK för att du har valt mig i Kort i Fokus, vilken ära.

Anonym sa...

Som chruss sa tidigare i inlägget, Det går flera tåg!!!! Tänk på att du gör bland de finaste korten i Sverige och du är en stor inpirationskälla för många : )