Sidor

13 juli 2007

{snart födelsedagar igen}

Japp, nu är det snart dags för kalas igen. Min brorson och min pappa står näst i tur och dagarna efter varandra. Det är några veckor kvar men eftersom vi ska resa bort och sen får besök efter det så är jag ute i god tid med ett av korten iaf:D

En av mina nya stämplar från Magnolia,
stjärnor från QK och min nya font Hannibal Lecter.


Stämplarna på "från oss"-tagen är också
nya Magnolia stämplar. Visst är de söta?

Kortet är till pappa på hans 57-års dag. Jag tycker att det passar honom på något vis.. han hade säkert sån frisyr i ungdomens dagar ;) Hoppas att han inte är inne här och tittar innan han fyller år nu bara.....!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för tipset ang QK tången, ska vänta ett tag och se vad jag tycker.
Gu så mycket fint här fanns! Väskan du gjort är så snygg :-) *me like*

Anonym sa...

Vilket kolt kort.
Kram
Mamma

Sanna F sa...

Super snyggt kort!!!

Petraso sa...

Det är grymt läckert ditt 57 års kort!*love it*