Sidor

07 juli 2007

{äntligen..}

..blir det uppdatering!!
Eftersom jag inte skrivit något här på ett tag så har det hunnit hända en del. Jag har bland annat varit hem till värmland en vecka och gjorde en uppstickare till mässan i Leksand. Det var jättetrevligt!! Jag och mina kusiner hade bokat en lägenhet där från lördag till söndag så vi kunde pyssla lite och eventuellt gå på mässan igen på söndagen. Det införskaffades en hel del som ni kan se på bilderna här under... :)

Det blev en hel del papper, vilket var behövligt, clearstamps, skalpell, blommor, sax, 3D kuddar, askar, nya hänglar stämplar, chalk mm. Och en ny söt liten Tote att ha på mitt skrivbord!:D Den matchar min stora också:D

Jag förbeställde även massa Magnolia stämplar till mässan men som ni vet så kunde de ju inte komma. Därför passade jag på att hämta dem idag när jag var i Borås på Magnolias 10 års jubileum! Hade egentligen inga planer på att åka trots att jag varit sugen på det sen jag såg att det skulle vara men jag frågade sambon imorse och han sa hör och häpna -tja varför inte? Då säger man ju inte nej eller hur?!:D Vi åkte vid halv elva och kom hem vid fem. Vi gick visserligen inte på Magnolia hela tiden utan va in i centrum och fikade också, alltid trevligt.
Det här följde med mig hem idag:



Inte illa va?! Hela 22 stämplar blev det! och en massa papper mm. men nu har jag verkligen köpstopp ett tag!;)
Här kommer ett kort som jag gjorde med några av de för dagen inköpta stämplarna:


7 kommentarer:

Anonym sa...

Kanonfint kort! Oj vad mycket shopping du haft på sista tiden...är allt lite avis på dig som fick va med på jubileumet hos Magnolia. Själv har jag alldeles för långt dit.

Petraso sa...

Kul att se vad du shoppade! Kom ju på när vi gick att det var du! du får tjöta med oss göte folk nästa gång.... vi invaderade ju butiken 2 gånger....

Anonym sa...

Vilket fint kort du gjort! :D
Vad skoj det var att ses igår! Vi måste se till att ordna en pysseldag/kväll snart igen!

Marie sa...

såååå mycket roligt du har köpt! Superfint kort du gjort också!

Therese sa...

Gisses va kul att få så många snälla kommentarer! Jag sken upp riktigt när jag läste dem:) tack så mycket:)
Ja.. det har blivit en del shoppande på slutet så nu har jag köpstopp ett tag.. hur länge man nu orkar hålla det haha ;)

Anonym sa...

Jättefint kort, som vanligt! :-)
Kul att se vad du shoppat, jag blir allt lite avundsjuk...
Hoppas att du blir nöjd med din Cuttlebug, jag har precis köpt en och jag är såååå nöjd!

Anonym sa...

hej Snyggt kort