Sidor

15 juni 2007

{Veckan som gått}

Den här veckan har det hänt mycket saker kan jag säga både på pysselfronten och på jobbet.
Det har varit skolavslutning den här veckan och jag måste säga att jag blev lite tårögd när jag stod där och skulle säga hej då till mina goa sexåringar som man har haft det här året. Det var väldigt roligt men också lite slitsamt men det har man liksom nästan glömt redan för de är så härliga ändå. Nu står man istället inför en ny termin och nya barn och planeringen är i full gång. Vi borde ha kommit lite längre iofs men vi är iaf en bit på väg. Känns lite tråkigt att jag inte kommer veta vem jag ska jobba med nästa år innan jag går på semester.. det vill man gärna veta..men men inget att göra åt, det blir nog bra ändå:)
Man är lite trög i huvudet nu haha. Vi har suttit och planerat inför nästa läsår hela dagen idag så nu surrar tankar runt för fullt i hjärnkontoret. Jag har för ambition att släpp tankarna på jobbet helt på helgerna men det funkar inte riktigt så haha.
På pysselfronten har det blivit två DT kort till och de sista beställningskorten är också klara. Vore kul att få fler beställningar dock:D Jag har även börjat på en minnesväska till som jag ska försöka hinna slutföra nästa vecka men vi får se hur det går med det:D
Det har kommit nya stämplar från Magnolia också! Det nya månadspaketet har kommit och stämplarna är sååå fiina!

Nu blir det städning! Ses!

DT kort för KortiFokus efter Pickos skiss.

DT kort för KortiFokus. Cardjacked-Paradise


Beställning av bröllopskort.


Beställning till en 1-årig pojke

Beställning till en 1-årig flicka. Det är nya stämplar
från Magnolias månadspaket.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ååååh vad fina kort du gör!
Tack för titten här inne, återkommer gärna!

Therese sa...

Tack så mycket! Vad glad jag blir:D

Anonym sa...

Jättefina kort:) Vart kommer "kryssen" som du med på det översta kortet ifrån? Gjorda på fri hand? Ha en bra dag.

Anonym sa...

Tack för titt och svar. Sånna vill jag ha:) Får väl bli ett besök hos Annas (såg att du hade henne som länk) inom kort. Trevlig kväll!

(Favvis)Maria sa...

Jättefina kort! Gillar speciellt dt första!