Sidor

09 juni 2007

{Börjar göra klart..}

..lite beställningar jag fått nu. Det är verkligen jättekul att få beställningar men ibland har jag lite svårt att ta tag i dem innan det börjar bli lite bråttom:) Måste ha lite tidspress på mig:D
De korten som jag visar idag är just två beställningskort till en tjej och kille osm tar studenten på fredag. Herregud kom precis på att det är fem år sedan jag tog studenten! jisses! Men jäklars va kul vi hade!:D Kul att gå en bit längs memory lane:)

Idag har jag varit och handlat blommor till balkongen och gud va svårt det är att välja när man står där i affären med alla blommor framför sig. Det slutade iaf med någon kryssantemum(stavas det så?) av något slag i rosa lila, blå kantlobelia och murgröna. Detta sitter nu i två vita krukor på balkongen och jag är ganska nöjd faktiskt:D


1 kommentar:

Anonym sa...

Tjenare tjejen.
Jag skulle inte haft något emot att fått detta kortet till min student, synd man inte kan vrida tillbaka klockan fem år. :-) Saknar dig tjejen hur är läget? Kram på dig vi höres väl snart igen.