Sidor

23 april 2007

Spara spara spara!!!

I sommar är det mässa i Leksand och jag har sagt att jag ska spara mina pysselpengar tills dess men vem orkar hålla sig när bland andra Magnolia släpper så fina stämplar?!! Inte jag iaf! men nu ska jag inte beställa fler grejer innan mässan... bara Magnolias månadspaket också... bara.... lovar...!;D
För ganska längesen började jag scrappa en gammal burk som vi hade hemma. Jag tänkte ha den som pysselkassa och lägga mina sparade pengar där och pengar för de kort jag säljer. Jag började som sagt med den men kom inte på hur jag ville ha den så jag la den åt sidan ett bra tag men så igår åkte den fram igen och nu är den klar. Vad tycks?


Framsida
Baksida


2 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefin burk!/Rigmor

Anonym sa...

Du får lov att limma igen locket så att inte alla pengar går till magnolias stämplar innan Leksand.
Men det är inte lätt, jag vet....:)
Kram Sabina