Sidor

15 april 2007

Pyssel pyssel pyssel

Den här helgen har jag pysslat en del. Jag gör ju mest kort så det fick bli det nu med:) Det blev ett till en tävling på scrappiz och ett till Oscar som fyller år i veckan plus några till. Om en liten stund tänkte jag gå ut och gå och kameran ska få följa med. Får se om det kan bli några bilder ifrån turen senare idag. Ha det!


Flickan är gjord med PP och kortet
är till vårtävlingen på scrappiz.



Födelsedagskort till Oscar.
Glömde tyvärr att ta kort innan jag la det in en påse..
därav blixten..


Det här är min nyaste medlem i stämpelfamiljen hihi
Edwin heter han och är min första killstämpel
( om man bortser från piraten, man vill ju inte skicka pirater till alla )






1 kommentar:

Anonym sa...

Hej gumman!
Korten blir bara bättre o bättre.
Jätte fina.
Ha det bra.
Kram
Mamma