Sidor

11 december 2006

Nu bloggar även jag!

Nu har jag kommit dit jag länge sagt att jag inte skulle komma.. jag har en blogg!!

I bloggen tänkte jag mest skriva om mitt pysslande men även om annat. Eftersom det var lite svårt att bestämma sig så kommer nog bloggens utseende ändra sig lite (i takt med att jag lär mig mer hur man gör också kan jag tänkta mig).


Börjar med att visa ett kort som jag gjort till en tävling på stampelsnack.se och man fick bara använda sig av de traditionella julfärgerna rött, vitt och grönt. Stämpeln kommer från Magnolia, det mönstrade pappret från paper salon och heter dazzle; pomegranate flourisch och de enfärgade är Bazill. Snöflingan och bokstäverna är från QK.



4 kommentarer:

Anonym sa...

AAAHHHH, vad kul att du bloggar!!! kan inte du lära mig hur man ordnar det någongång??? och vilket fint kort, jag blir superimpad!! hur gör du strecken på cirkeln? många frågor har jag, men framför allt, varför måste du bo i GBG????

julkramar Sandra

Anonym sa...

Gillar detta kortet jättemycket, vad du är duktig!

Anonym sa...

Mycket trevligt litet Julkort... Fortsätt så tjejen!!

MVH/ Emily

Anonym sa...

Du är duktig, tjejen.
Kram
Mamma