Sidor

26 december 2006

Mellandagsrea

Idag har jag varit ute på mellandagsrea! Bilen lämnade parkeringen 07,40 imorse, man är ju inte riktigt klok, men för att få det man vill ha får man vara ute i tid.
Vi gjorde ett inköp och det är en digitalkamera, äntligen! Skulle ha haft en för längesen men nu slog vi tillslut till och billig blev den också. Den var prissänkt ca 800:- så vi gjorde ett klipp där:)
Har tagit några bilder på kort som jag gjorde igår men det blev inge vidare tyvärr.. tycker inte att färgerna gör sig rättvisa riktigt men det är i alla fall bättre än inget alls. I fortsättningen kommer alltså bloggen att fyllas med bilder på mina verk, det är min förhoppning åtminstone!
HInner inte lägga ut bilderna idag för jag ska packa nu inför resan hem mot skogarna:) Göteborg är väl mitt hem nu förtiden men Karlstad och Filipstad kommer ändå alltid att vara HEM. Det blir träffar med släktingar och kompisar för att runt nyår vända hitåt igen, ska bli riktigt trevligt faktiskt! Nästa uppdateringen blir nog någon gång nästa vecka så GOTT NYTT ÅR!

1 kommentar:

Anonym sa...

therese, vi måste träffas och pyssla!!! så är det bara! och nu när jag har min totally cool väska är det mycket lätt att transportera grejerna! ha det bra, kram Sandra och gott nytt år!