Sidor

05 maj 2008

{Wiieeeeee!!}

nu är jag äntligen på gång! Idag stog vågen på totalt -3kg!! :D
jag började på viktväktarna idag (igen).. förra gången jag var där hade jag gått ner -1.7kg. När jag hoppade av gick jag upp det igen och lite till så för två veckor sedan startade jag själv här hemma för att komma ner till de där -1.7kg igen innan jag gick tillbaks till viktväktarna. Gick alltså iväg idag och hade lyckats!!:D Enligt vikten hos viktväktarna är jag alltså -1.7kg nu men ihop med det jag gick ner här hemma innan så är det totalt -3kg!! Så nu är siktet inställt på -7kg till innan 25:e augusti.....! When the 25th birthday strikes! :D

Vill ju inte gärna uppdatera bloggen utan något kort eller så och idag är inget undantag...fast det blir en LO istället. Gjorde den till en tävling för några veckor sedan. Tyvärr blev det ingen placering men det struntar jag i för jag gillar den mycket!
Ha de gött! Hej!






PS: WoopsieDaisy´s photoshopkurs är GRYM!!

4 kommentarer:

Sofia sa...

Layouten är helhärlig jag blir så glad av den.

Grattis till viktnedgången

Anonym sa...

Ja, den var verkligen härlig! Full av energi!

/Maria - Magdas DT

Annika W sa...

Åh, så fina!!

Anonym sa...

Jättefin LO, gillar att du har kombinerat dekorationerna runt i lager på lager. =)