Sidor

13 april 2008

{Pysselträff}

Förra helgen hade vi pysselträff mellan 10-22 här i kortedala och jag fick faktiskt ganska mycket gjort:D Hela fyra kort och en LO - vilket är mycket för mig:D
Var iofs på pysselträff igår också som stämpelstudion höll i och det var jättetrevligt!! Bilder på det jag gjorde där kommer en annan dag. I dag får ni hålla tillgodo med ett kort från första träffen.

Detta är apan Otto från kortmakaren. Han fick följa med hem från mässan för några helger sedan. Bokstäverna är utskrivna med sillhouetten som vi fick låna av karoline förra helgen - tack tack! Jag tror att jag "måste" investera i en sån apparat men det är mycket pengar alltså... tänk va mycket papper och stämplar man får för den summan.... *drömma*

6 kommentarer:

LisaMattias sa...

Hej!

Skönt att se att du är hemma.... *ler*

Kul att det funkade med papperet! Vet att ProMarkers inte funkar på det, bara...*tur för mig*

Och du får såklart länka, jättekul! Ska försöka uppdatera min länklista med... *skäms*

Kram från Lisa

Kajsa sa...

Tänk vad mycket man sparar i alfabets-dies!

*väldigt sugen*

Anonym sa...

Vad roligt med pysselträff å vilket fint ord med supergullig text!! ;)
Tusen tack för gratultionen och de söta orden!!! *glad*
Många varma kramar Petra

Anonym sa...

jag gillar de apstämplarna
jätte fin kort du har gjort..

Anonym sa...

STORT TACK för kortet som trillade ner i min brevlåda idag!! *skutt*
ÅÅÅÅÅ va fint det är! *klappar på*
TUSEN TAck!!!!!
Många varma å goa kramar till dej!
//Petra

Anonym sa...

Så du var oxå i Kungälv!? Jag med.... men jag är ju tyvärr så hopplöst dålig både på namn samt att känna igen folk... Undrar var du satt....*funderar*